هیئت تنیس روی میز استان اصفهان

ESFAHAN TableTennis

◄ اطلاعیه ►

تقویم مسابقات در سال 1402
ادامه »
► آخرین اخبار ◄
» شنبه 15 اردیبهشت 1403  9:25 PM
----------------------------
» یکشنبه 9 اردیبهشت 1403  11:51 AM
----------------------------
» چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403  2:00 PM
----------------------------
» چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403  1:57 PM
----------------------------
» جمعه 31 فروردین 1403  4:12 PM
----------------------------
» یکشنبه 26 فروردین 1403  4:10 PM
----------------------------
» یکشنبه 19 فروردین 1403  1:32 PM
----------------------------
» شنبه 18 فروردین 1403  12:16 PM
----------------------------
» جمعه 10 فروردین 1403  12:09 AM
----------------------------
» یکشنبه 27 اسفند 1402  1:18 PM
----------------------------
اخبار تنیس روی میز
شنبه 21 شهریور 1394  11:30 AM
تیم جوانان پسر استان در عین شایستگی به مقام پنجم مسابقات قهرمانی کشور رسید

مسابقات قهرمانی جوانان کشور که از روز سه شنبه در شهر اصفهان آغاز شده بود با شناخت قهرمانان رقابت های تیمی و انفرادی خاتمه یافت.

به گزارش سایت هیأت تنیس روی میز استان اصفهان،  در این مسابقات که با استقبال خوب استان ها در این رده سنی روبروشده بود 30 تیم از سراسر کشور حضور داشتند. مرحله گروهی مسابقات قهرمانی کشور در 8 گروه برگزار شد و پس از دو روز رقابت دیدنی تیم های تهران، کردستان، البرز و مازندران خود را به جمع چهار تیم پایانی رساندند.

رقابت های تیمی عصر چهارشنبه با قهرمانی تیم تهران به پایان رسید. در بازی فینال، تیم تهران که چهار بازیکن ملی پوش را در ترکیب داشت توانست تیم استان کردستان را 3 بر صفر شکست دهد و عنوان قهرمانی این رقابت ها را کسب کند. تیم های البرز و مازندران نیز در جایگاه سوم مشترک رقابت ها ایستادند.

گفتنی است که در مرحله آسیایی این رقابت ها تیم اصفهان در حالی که با نتیجه دو بر صفر از تیم تهران پیشی گرفته بود به علت اشتباهات فاحش داوری نتیجه را به تیم تهران واگذار نمود و از رسیدن به جمع چهار تیم برتر بازماند و در عین شایستگی به مقام پنجمی این رقابت ها رسید، متعاقب این ناداوری هیأت استان طی نامه ای از فدراسیون تنیس روی میز خواستار بررسی موضوع و بازخواست داوران در کمیته انضباطی گردید.

تیم اصفهان با محمدرضا حنطه، وحید غفرانی، میلاد عابدینیان و محمد صباغیان به مربیگری فرهاد فرهومند در این رقابت ها حضور داشتند. 

بعد از پایان رقابت های تیمی 114 پینگ پنگ بازان جوان کشورمان رقابت خود را در بخش انفرادی آغاز کردند. رقابت های انفرادی عصر امروز با قهرمانی نماینده استان البرز به پایان رسید. حمید شمس برای رسیدن به بازی پایانی به ترتیب متین حیدری و امیرحسین هدایی را با نتیجه مشابه 3 بر صفر شکست داد و فینالیست شد. شمس در بازی پایانی این مسابقات نیز توانست با نتیجه 3 بر صفر آرمان حاجی ئی دیگر بازیکن ملی پوش این رده سنی را از پیش رو بردارد و بر سکوی نخست بایستد. در مسابقات قهرمانی کشور در این رده سنی آریا امیری از کردستان و امیر حسین هدایی از تهران به مقام سوم مشترک رسیدند.

در پایان شایان ذکر است که وحید غفرانی با شکست دادن دو بازیکن ملی پوش آرمان حاجی ئی و مهرداد دهستانی و نیز محمدرضا حنطه با شکست دادن امیرحسین هدایی و همچنین میلاد عابدینیان بازیکنی که اولین سال دوران نوجوانی خود را سپری می کند با بازی های درخشان و کیفیت فنی بالا توجه همگان را به خود جلب نمودند و خود را به عنوان مدعیان تازه ای به جمع پینگ پنگ بازان اضافه نمودند.